Regulament
REGULAMENTUL CONCURSULUI

1. Concursul interjudețean Info-Oltenia are doua secțiuni:
- proba individuala;
- proba pe echipe;

2. Proba individuală are 5 categorii:
- clasele 5 - 6;
- clasele 7 - 8;
- clasa a 9-a;
- clasa a 10-a;
- clasele 11-12;

3. Proba pe echipe are doua categorii :
- cls. 9 - 10 (formata dintr-un elev din clasa a 9-a si unul din clasa a 10-a, sau elevi din clase mai mici);
- cls. 11 - 12 (formata dintr-un elev din clasa a 11-a si unul din clasa a 12-a, sau elevi din clase mai mici);

4. Probele de concurs au intre 3 și 5 ore.

5. La fiecare proba elevii trebuie sa rezolve 1-3 probleme. La fiecare problema trebuie sa prezinte comisiei o sursa Pascal, C sau C++.

6. Mediile de programare utilizate in concurs sunt FreePascal si Code Blocks pentru C/C++ (versiunile folosite la Olimpiada Județeană).

7. După terminarea probelor nu se mai pot modifica sursele.

8. Evaluarea surselor se va face pe calculatoare asemănătoare cu cele din concurs.

9. Evaluarea surselor se va realiza in Windows.

10. Citirea si verificarea datelor de intrare se va face din/in fișiere text (specificate in problema). Formatul de citire si afișare este precizat in enunțul problemelor.

11. După primirea enunțurilor concurenții pot pune întrebări (legate de enunțuri), in scris, timp de maxim 1 ora. Întrebările trebuie sa fie formulate astfel incot răspunsurile sa fie "da" sau "nu". In cazul in care răspunsul la întrebare se poate deduce din enunț sau întrebarea nu necesita răspuns din partea comisiei, se va primi răspunsul " fara comentarii ".

12. Eventualele neclarități privind sursele concurenților si evaluarea, pot fi aduse la cunoștința comisiei doar de către profesorii însoțitori.

13. Înainte de începerea concursului, concurenții au o perioada de 15-30 minute in care sa verifice mediile de programare. Eventualele probleme trebuie anunțate profesorului supraveghetor.

14. Evaluarea surselor concurenților se va realiza cu programe automate.

15. Fiecare concurent va primi un număr (ID) din maxim 3 cifre. Acesta va fi folosit la codificarea surselor. Astfel, dacă un elev are asociat numărul 23 si programează in C++ și esteîn clasa a 5-a, atunci cele 2 probleme vor fi salvate cu numele:
- prima problema proba individuala : 5_231.cpp
- a 2-a problema proba individuala : 5_232.cpp
Pentru proba pe echipe, fiecare echipa primește de asemenea un ID format din maxim 2 cifre. Salvarea surselor pentru echipa 23 de la sectiunea 9-10 se va face astfel:
- prima problema proba individuala : 9_10_231.cpp
- a 2-a problema proba individuala : 9_10_232.cpp

Salvarea surselor pentru echipa 23 de la sectiunea 11-12 se va face astfel:
- prima problema proba individuala : 11_12_231.cpp
- a 2-a problema proba individuala : 11_12_232.cpp


16. Premiile se acordă conform regulamentul Olimpiadei Naționale.