Regulament
Regulamentul Concursului
1. Concursul interjudetean Info-Oltenia are doua sectiuni:
- proba individuala
- proba pe echipe
2. Proba pe echipe are doua categorii:
- cls. IX - X (formata dintr-un elev din clasa a IX-a si unul din clasa a X-a)
- cls. XI - XII (formata dintr-un elev din clasa a XI-a si unul din clasa a XII-a)
3. La aceasta editie se desfasoara si doua probe pentru gimnaziu, individuale. Una in care concurentii sunt din clasele a V-a si a VI-a, iar cealalta cu concurenti din clasele a VII-a si a VIII-a.
4. Probele de concurs au intre 3-5 ore.
5. La fiecare proba elevii trebuie sa rezolve 1-3 probleme. La fiecare problema trebuie sa prezinte comisiei o sursa Pascal, C/C++.
6. Mediile de programare utilizate in concurs sunt FreePascal si Code::Blocks pentru C/C++, cele folosite la olimpiada judeteana.
7. Dupa terminarea probelor nu se mai pot modifica sursele.
8. Evaluarea surselor se va face pe calculatoare asemanatoare cu cele din concurs.
9. Evaluarea surselor se va realiza in Windows.
10. Citirea si verificarea datelor de intrare se va face din/in fisiere text (specificate in problema). Formatul de citire si afisare este precizat in enuntul problemelor.
11. In Pascal nu se va folosi unit-ul CRT si readln.
12. Dupa primirea enunturilor concurentii pot pune intrebari (legate de enunturi), in scris, timp de maxim 1 ora. Intrebarile trebuie sa fie formulate astfel incat raspunsurile sa fie "da" sau "nu". In cazul in care raspunsul la intrebare se poate deduce din enunt sau intrebarea nu necesita raspuns din partea comisiei, se va primi raspunsul "fara comentarii".
13. Eventualele neclaritati privind sursele concurenilor si evaluarea, pot fi aduse la cunostinta comisiei doar de catre profesorii insotitori.
14. Inainte de inceperea concursului, concurentii au o perioada de 15-30 minute in care sa verifice mediile de programare. Evetualele probleme trebuie anuntate profesorului supraveghetor.
15. Evaluarea surselor concurentilor se va realiza cu programe automate.
16. Fiecare concurent va primi un numar (ID) din maxim 3 cifre. Acesta va fi folosit la codificarea surselor. Astfeldaca un elev are asociat numaru 23 si programeaza in Pascal, atunci cele 2 probleme vor fi salvate cu numele:
- prima problema proba individuala: 23P1i.PAS
- a 2-a problema proba individuala: 23P2i.PAS
Pentru proba pe echipe, fiecare echipa primeste de asemenea un ID format din maxim 2 cifre. Salvarea surselor pentru echipa 23 se va face astfel:
- prima problema proba individuala : 23P1e.PAS
- a 2-a problema proba individuala : 23P2e.PAS

Conduita
1. Cazarea participantilor va fi realizata de catre pedagogul internatului
2. Pedagogul este indreptatit sa ia masuri in cazul in care elevii oaspeti nu respecta regulile de comportament din internat (ora de intoarcere in camin, ora de somn, liniste etc.). Toate pagubele aduse internatului de catre elevii gazduiti vor fi suportate de catre acestia si profesorii insotitori.
3. Fumatul in camin, liceu si curtea liceului este interzis.
4. In laborator nu este permisa decat utilizarea mediilor de programare. Stergerea de programe, modificare de fisiere ale sistemului s.a.m.d, conduc la descalificarea concurentilor.
5.Dupa plecarea concurentului din sala de concurs se va verifica buna functionarea a calculatoarelor.